Pubs and politics

I går tok Caroline og jeg toget ut av Leeds for å besøke York er en by som ligger rett utenfor Leeds. Byen ble invadert av vikinger i middelalderen og har dermed sinnsykt fine bygninger og mye historie. Jeg hadde ikke noe spesielle forventninger til byen liksom, og var egentlig litt småkeen på å bare bli i Leeds å shoppe. Men jeg er SÅ glad vi tok turen. For en finere by har jeg ikke sett på lenge! Elsket liksom hele helheten. Bare murhus og katedraler og marked, og til og med en del shoppingbutikker også. Ble blant annet en del skatter fra Urban Oufitters med hjem.

Vi vandret litt rundt i gatene og tok bilder før vi satt oss ned på en fin pub og kjøpte noen drinker. Da vi skulle betale endte vi opp i en diskusjon med servitøren vår om Englands medlemskap i EU som ble stemt over i går, og en haug med norsk og engelsk politikk. Etter et par drinker var jeg selvfølgelig helt med og diskuterte politikk til den store gullmedaljen. Fordeler og ulemper med ditt og datt. Eneste som hadde toppet situasjonen var at Billy Joel – Piano Man skulle spilt i bakgrunnen, haha. Jeg er så positivt overrassket over folkene her nede. Såå vennlige, hjelpsomme og pratsomme. Creds til engelskmenn <3 Se så fint York er!


Ikke litt planlagte antrekk engang ;)) #Bestfriendgoals


Se så mye stemning det var i dette bilde. Alle var så søt at Caroline og jeg lagde en historie til alle du kan se ansiktene på.


Gren av detaljene på denne katedralen. Arkitektur er etter min mening en av de få fine tingene som kom ut av den ellers mørke og jævlige middelalderen.

Antrekkbilder kommer senere!

2 kommentarer
    1. Ååå så kult at du var i York! Kom hjem derfra for en uke siden etter et år på utveksling i York😁 Er en så utrolig koselig by, og som du sier så er de aller fleste kjempe trivelige! Ha en fortsatt strålende sommer☀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg