Du vet du skal shoppe når kofferten er ferdigpakket halvtom

Åå jeg husker når Caroline og jeg satt på en kafé i vinter og så på flybiletter til England. Vi bestilte, og nå er dagen her! Caroline er en av mine aller kjæreste veninner, og vi har aldri reist sammen før. Så det blir super spennende å endelig dra! Vi skal bo hos søsteren hennes som har hus i Leeds, og vi blir der i en uke. Leeds skal visst ha de samme butikkene som i London, bare rimeligere og med mindre folk, så det blir jo perfekt. Jeg har spart og spart, og nå er jeg klar for en skikkelig shoppingferie. Ikke minst er jeg spent på å se byen! Det er alltid gøyt å dra til storbyer, men å besøke litt mindre og søte byer er også kjempekoselig.

I morgen kommer et automatisk postet innlegg, og neste gang vi snakkes etter det, skriver jeg til dere fra England. 


Car og meg <3 Vi snakkes!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg