Vegansk sjokolademilkshake

Heey loves. Både lørdagen og søndagen min har gått mye i det samme. To timer trening om morgenen, slik at jeg kan ligge knust i sengen/solsengen resten av dagen. Ellers har det vært grilling, filmtitting med en kompis, kveldsturer med venner og en del lek og kos med katten så klart. Jeg bare føler skikkelig på det å være ferdig med eksamen, og hvor sykt chill det blir på skolen fremover. Er ferdig med spanskpresentasjonen som jeg skal ha på fredag også, så nå kan jeg lene meg nesten helt tilbake, hahah. Og jesus så deilig det er å se på værmeldingen for uken. Får ro i sjelen av å vite at det skal være fint vær. Vil aldri at det skal slutte… Har skiiiikkelig reisefeber også om dagen, og gleder meg evig masse til det jeg skal i sommer. Sommerplaner får komme i et annet innlegg. I dag tenkte jeg å vise dere en oppskrift på en sunn, vegansk, sjokolademilkshake som jeg kjenner her og nå at jeg kommer til å lage i dag. Den er full av vitaminer og proteiner, og smaker skiiitgodt. Try this. 

Ingredienser:
To bananer
En spiseskje kakaopulver
Litt (eller mye) kanel
1dl rismelk
En kopp med isbiter

Kjør alt i en blender, og nyyyyt.

12 kommentarer

Siste innlegg