Ferdig med matte for alltid

Gjett hvem som er ferdig med matte for alltid? Meeeg. I går satt i et klasserom ved siden av et vindu hvor solen strålte utenfor, og stirret på et ark og i en dataskjerm i fem timer. Det høres kanskje ikke så koselig ut, men selve matteeksamen gikk tusen ganger bedre enn jeg trodde. Det var tre spørsmål jeg ikke klarte å svare på, men det forventet jeg egentlig. Og jeg føler at resten gikk overaskende bra. Det var egentlig litt deilig å få en sånn avslutning på “matteeventyret”. Skal røpe at jeg fikk 2- på matteheldagsprøven, noe jeg aldri har fått før. Pleier å få 4-ere i matte, så det var egentlig litt greit at jeg fikk bevise med eksamenskarakteren på vitnemålet at jeg faktisk kan bedre, haha! Nå vet jeg jo ikke hvordan det gikk enda, men jeg har en god magefølelse. 

Det var i hvertfall deilig å gå ut av det klasserommet den dagen, og rett hjem til grilling på terassen med familien. Nå har jeg skikkelig sommerfølelse, selvom det regner i dag, for jeg vet at den neste uken blir sooolfylt og varm. Det skal nytes! Ha en deilig lørdag, loves.


 

8 kommentarer
    1. Så herlig at du er ferdig med matte! Er også det, og det er helt fantastisk!! Kom opp i matteeksamen i fjor og freaket helt ut da det var mitt verste fag, men det gikk jo faktisk greit og jeg endte opp med en 4’er på kortet. Ha en super helg!<3

    2. HADDE OGSÅ MATTEEKSAMEN IGÅR!!!! del 2 var dønn drit, menmen!! håper det gikk bra<333

    3. Så deilig! Hadde eksamen i biologi 2 i går ^^ Tre eksamener til, så er det fri!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg