vsco.co/leandravalencia




vsco.co/leandravalencia <-link

Akkurat ferdig på skolen og lagt meg ned i sengen for å se gårsdagens paradise, og jeg er egentlig altfor trøtt til å skrive noe av interesse for dere nå. Kommer mest sansynlig til å ta pærra på pause og sovne innen 10min, men det er greit for det er fredag og helg! I dag er det treningsfri og jeg skal bare slappe av og nyte det frem til jeg skal i bursdag i kveld. I dag er det en av mine beste venner, Matias som skal feire sammen med en kompis. De som har følgt bloggen min i noen år, husker han sikkert godt fra den tiden vi var naboer for et par år tilbake. Shit, så lenge jeg har hatt blogg egentlig. Jaja, gøy er det! Vi snakkes når jeg er mer opplagt, dere. Gooood helg!

Forresten! De to toppene på et av de øverste bildene er fra Madeleine Pedersen sin kolleksjon med Junkyard. Link her og her (sponset) Perfekte sommer-basics å ha i klesskapet, og utrolig gøy at de har samarbeidet om en kolleksjon. Såå dyktige, både Madeleine og folkene bak Junkyard. Skjekk det ut!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg