Hvordan blogget man igjen?

Jaja, where to start når du ikke har blogget på lenge. Det er de der periodene altså. Av og til har jeg masse blogginspirasjon og har fem innlegg på lager som bare venter på å publiseres, og noen ganger bare glemmer jeg hvordan man blogger? Fine bilder og en passende tekst. Det pleide ikke å være noe vanskeligere enn det. Men for det første har jeg prestert å miste den gode linsen til kameraet mitt, og det hemmer jo bloggeren i meg veldig. Aner ikke hvordan jeg har klart det. Må ha glemt den et sted, eller så er den blitt stjelt. Utrolig kjipt å bare bruke standardlinsen når du er vant til noe bedre, men jeg har bestilt en ny så jeg håper den ligger på postkontoret snart. Og for det andre så har vi den eldste unskyldningen i boka, skole. Tentamen hver onsdag. Forrige uke fullførte jeg tentamen i historie og filosofi, som er et helt nyydelig fag hvor pensum egentlig bare er ting jeg snakker om med veninner til vanlig uansett. Så der dro jeg i havn en 6-er i en samtale om fremveksen og betydningen av vitenskapen fra oldtiden frem til idag! Kunne ikke blitt et bedre tema for meg egentlig. Aristotiles, Galileo og Newton er jo noen av historiens diggeste, så det var deilig å reflektere litt over dem og briljere med kunnskaper jeg har hatt interesse av siden jeg kunne lese.

I dag har jeg hatt tentamen i markedsføring, og ble veldig fornøyd med teksten min. Følte at jeg fikk dratt inn hele pensum på tre sider, men det er muligens litt for lite. Jeg har en tendens til å bare nevne det viktigste å dra fagbegreper inn i setninger hvor jeg viser at jeg vet hva det betyr, og at jeg kan sette det i sammenheng med oppgaven. Syns det blir så overflødig å gå i dybden på alt, men jeg hørte folk skrev over dobbelt så mye som meg, så heh, kanskje jeg gjorde den samme tabben igjen. Vi får se!

Jeg er blitt veldig ivrig på videolaging igjen da! Håper dere syns det er gøy 🙂 Fremover tenker jeg å poste april-favoritter som neste video, også har jeg en sminkevideo på lur, og en haug med punkter over ting som irriterer meg. Har dere noe mer dere vil se, må dere gjerne komme med forslag!

13 kommentarer

Siste innlegg