Where I wanna be



Cochella. En dag om ikke så altfor lenge skal jeg også dit. Jeg både elsker og hater den funksjonen til Snapchat hvor du kan se Mystoryer fra forskjellige events rundt om i verden. Såå mye gøy, også sitter jeg i lille Norge med de samme repetative ukene. For første gang i mitt liv kjenner jeg faktisk at jeg gleder meg til å bli ferdig på skolen. Jeg har egentlig alltid vært glad i å studere, og gruet meg til voksenlivet og jobb. Men livet er jo faktisk du gjør det til selv, og jeg kjenner jeg gleder meg til å ha mer tid til å gjøre det jeg selv vil. Jeg vil satse på blogg og youtube.

Nå har jeg komt til et punkt hvor jeg faktisk kan velge å satse litt, for jeg merker det blir mer og mer serisøt. Skatteetaten anser meg nå som selvstendig næringsdrivende, og det vil si at jeg må opprette et enkeltpersonsforetak, føre regnskap og betale skatt, som noen kanskje fikk med seg på mystoryen min hinn dagen? Jeg har også blitt med i et youtube nettverk som heter Nordic Screens som skal veilede meg i videolaging og merkevarebygging. Og selvom alt dette er ekstremt stressende ved siden av skole, trening og venner, merker jeg at jeg har sååå lyst å prioritere det. Derfor blir det veldig deilig å kunne få tid til det etter vgs, slik at jeg bare kan ta meg spontanturer til Cochella.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg