Mine rosa favoritter fra The Body Shop

Denne lille esken dukket opp på postkontoret hinn dagen, og med en såå fin innpakning ble jeg selvsagt super nysgjerrig på hva som la inni.

1. Fresh Nude Foundation
Jeg tok en dråpe på hånden min og lo. Fargen var desverre altfor lys, så jeg ga den til Solfrid som var på besøk på søndag. Og hun likte den veldig godt, så da fikk hun den med seg hjem! Haha, ikke så mye mer å si om dem, men den er i hvertfall approved av Solfrid, og selv syns jeg den ble utrolig fin og jevn på henne. Men hun har veldig fin hud fra før av da!

2. Vitamin E Aqua Boost Essence Lotion
En veldig tyntflytende body lotion som ga meg en utroolig fin glød. Prøvde den på leggene i dag faktisk, og det var akkurat som om de ble 3 hakk brunere med en gang. Veldig god om du ikke har så tørr hud, da hadde det kanskje vært bedre med en tykkere krem. Men denne funker perfekt for å gi glød til beina og den  tørker på et blunk.

3. Eau De Perfume Black Musk
Uten tviiiiil mitt favorittprodukt i hele esken. Jeg er vanligvis super kresen på parfymer, men denne likte jeg viiirkelig. Den siste uken har den erstattet min statement scent, Flowerbomb av Victor og Rolf som jeg har brukt siden 9. klasse! Da kan dere tenke dere.

Parfymen er søt, og jeg elsker jo alt som er søtt. Mat, dyr, mennesker, lukter… You name it. Men den er også litt spicy på en måte? Samtidig er det ikke for mye, og den lukter bare rent og herlig. Litt vanskelig å beskrive siden jeg ikke har luktet noe lignende, men jeg elsker elsker elsker den. Jeg tror den alltid kommer til å minne meg om helgen som nettop var </3

4. British Rose Instant Glow Body Butter
Denne kan også brukes på kroppen og lukter mildt av roser. Ikke noe spesielt, men works the way it should.

5. Darkening Shade Adjusting Drops 6. Lightening Shade Adjusting Drops
Disse to er på en måte som en flytende highlighter og bronzer tror jeg? Var utrolig spent på å prøve dem, for jeg har aldri prøvd noe lignende! De var ganske drøy i bruk, og litt vanskelig å påføre. Men jeg er fast bestemt på å få teken på dem! EDIT: Fikk akkurat vite at man tar de i foundation for å gjøre dem lysere eller mørkere, ahhaha. Bra jobbet, Lea. Er jeg en gutt? Neida, men da gleder jeg meg til å teste dem, så skal jeg komme tilbake til dere med update hvis det funker 😉 Hahah, er det mulig

7. Vitamin E Aqua Boost Sorbet
Denne ble også en stor favoritt! Nesten på lik linje med parfymen faktisk. En deiligere konsistens har jeg faktisk aldri opplevd i en hudkrem. Jeg hadde den med på skolen hinn dagen, og veninnene mine ble fullstendig forelsket i den. Den ser jo helt nydelig ut også! Absolutt et nytt favorittprodukt for huden min. Jeg tror jeg har brukt den hver dag siden jeg fikk den. Lukten er mild og søt, og er perfekt under sminke. Den legger seg som et glatt lag, nesten som en primer og kan minne om Smashbox sin gjennomsiktige primer. Bare jeg syns denne gir en smule mer fuktighet. Love it.

Igjen, jeg har ingen forpliktelser til å skrive om produktene til The Body Shop, så dette er et frivillig innlegg og ærlige meninger og reviews av produktene til dere. Grunnen er at jeg rett og slett er forelsket i både produktene og verdiene deres. Da The Body Shop lovet å å aldri teste produktene sine på dyr, sa resten av kosmikkindustrien at det var umulig. I dag er det ulovlig å teste på dyr innenfor EU <3 Pluss deres fokus på naturlige ingredienser, miljøvern og menneskerettigheter – det gjør at jeg kan bruke produktene deres med god samvittighet.

Jeg regner med dere finner alle produktene på TheBodyshop.no eller i butikkene deres. Vi snakkes puser.

12 kommentarer
    1. Hei!
      Tenkte bare å si at disse “Darkening Shade Adjusting Drops & Lightening Shade Adjusting Drops” er dråper du tar i en foundation du enten synes er for mørk eller lys for å få ønsket farge!
      xx

    2. Tror 5 og 6 er for å justere fargen på feks foundation hvis den e for lys/mørk!

    3. Hei på deg! Jeg jobber på The Body Shop, og jeg føler at jeg må si ifra til deg at Vitamin E Essence Lotion ikke er en tynn body lotion. Den ska brukes til ansiktet, rett etter du har vasket ansiktet ditt med din vanlige rengjøring. Det er sant at den gir en fin glow til huden og at den gir mye fukt, men den er ikke beregnet till kropp eller bein så kan godt forstå om den ikke gav den fukten dine bein kanskje egentlig skulle behøve. Vitamin E Essence Lotion kan du applisere med en bomullspad eller med hendene, og etter du er ferdig med det steget kan du apllisere Vitamin E Aqua Boost kremen. Mener ikke noe frekt med min kommentar, ville bare at du skulle vite sånn att du kan bruke dine nye herlige produkter på rett måte.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg