Good news for youuu


Obey topp fra Junkyard her (sponset)

Hei snupper! Var ikke toppen fin? Jeg elsker fargen og tror den blir perfekt til sommeren på dager jeg føler for å show off tatoveringen min :)))

I dag er en fin dag, for jeg har nemlig friiii! Så i morges fikk jeg sove helt ut, og løp på trening med pappa i 10-tiden. Ja, jeg er et a-mennesket, hahah. Trives egentlig med det. Man får så mye mer ut av dagene da. Planene for resten av fagen foreløpig er å få svart på en del mail jeg har lagt ligge i inboxen, og slappe av en times tid. Klokken 16 i dag har jeg time hos Bjuti Hårstudio, og jeg gleder meg veeeldig! Skal nemlig gjøre noe helt nytt med håret i dag. 10 poeng til den som klarer å gjette hva! 

Ellers har jeg helt supre nyheter til dere før jeg går. Romwe.com hvor jeg har masse av klærne mine fra, har gitt meg en kode som gir leserne mine 60% avslag på alt på hele siden. Den gjelder i en hel måned. Så om dere er på utkikk etter noen nye plagg å friske opp garderoben med, I’ve got you covered. Link til siden HER. Og koden dere bruker for å få 60% avslag er: RW-leaduvet60. 

19 kommentarer
    1. Hoho, jeg er ikke et A-menneske! Føles grusomt til tider å stå opp 07:45 når du er B-menneske og rett på trening 😛
      Jeg tror du skal farge håret 🙂 Lysere?

    2. Er romwe trygt? Altså får du klærne likt med hvordan de ser ut på siden? Utrolig fin topp!!

    3. Synes du hadde litt for mye solpudder/contouring under kinnbenet..
      Men toppen var kjempefin!

    4. Herlighet så pen du er!
      lurer på en ting angående Romwe: omtrent hva kommer frakten på, og må man betale toll?

    5. Du skal farge håret grått sikkert som er så populært blant 17-åringer.. Skjønner virkelig ikke hvorfor, for det er ikke noe fint. 17 er det nye 60!

    6. Hei! Lurte bare på om du visste noe om arbeidsvilkårene til de som lager disse klærne. Siden produktene er såpass billig virker det som om produksjonen er ganske “shady”. Vet du noe om dette? 🙂

    7. Nydelig som alltid! Hvorfor legger du ikke mer av disse bildene ut på instagram? Føler mange dødsfine bilder av deg blir gjemt bort i bloggarkivet og at du poster mer dårlig kvalitet selfies på instagram? Hvis jeg hadde vært så nydelig som deg hadde jeg lagt de ut på alle sosiale medier, haha!<3

    8. Hei! Jeg skulle bestille fra romwe i går, men det ble dyrere enn jeg trodde. Jeg trodde den rabatten her skulle gjelde på de røde prisene siden det er salg på hele siden, men det gjorde de ikke. Rabatten gjaldt på den opprinnelige prisen, så da ble det bare 4% ekstra rabatt enn det som var fra før. Er det riktig eller skulle jeg fått 60% på den røde prisen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg