España

I morgen drar jeg sydover til sol og varme! Søsteren min, Rebecca og jeg skal besøke huset til mormor og morfar i Spania. De kjøpte hus der i fjor, i en liten by som heter La Ràbita, og vi skal for første gang på besøk. Jeg gleder meg masse til å reise igjen, og det blir såå deilig å slappe av på stranden, få litt brunfarge før sommeren og utforske nye steder. Huset skal visst være lokalisert i en liten landsby ved stranden, altså ikke et turiststed, noe som gjør det enda mer spennende. Jeg skal prøve å få brukt kameraet flittig, så satser vi på god internettforbindelse slik at jeg kan få blogget. Det hadde vært kos. 

I dag er jo siste helligdag i påsken, og den skal feires deretter. Mamma har stelt i stand både påskemiddag og påskerebus for familie og venner. Jeg elsker jo sånne ting, så det blir kjempebra. Ha en nydelig mandag, dere, så snakkes vi snart!

5 kommentarer
    1. Hun går på vgs ja, men vi i Bergen har en uke ekstra ferie etter påskeferien 😛 Dere hadde jo vinterferie (heldig dere, alle andre kommuner enn Bergen), men den får vi først nå.

    2. Heldig som har ferie helt til neste uke! Selv begynner jeg på skolen igjen på onsdag, uten særlig mye brunfarge etter et trist påskevær. Kos deg i spania! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg