Naturlige, lange vipper

Heihei! På torsdag var jeg og fikk nytt sett med vippeextensions. Som vanlig gikk jeg til flinke Maylinn, som ga meg et sett med naturlige vipper. Det var akkurat det jeg ville ha nå. Jeg reiser jo til Spania på tirsdag, og da tror jeg det vil se veldig greit ut med naturlige vipper ettersom jeg kommer til å bruke lite til ingen sminke. Ååh, kjenner jeg gleder meg til sol og varme nå, og ikke minst en liten tan. Maylinn finner dere på facebook her. Anbefaler hun igjen til alle som befinner seg i bergensområdet!

Image and video hosting by TinyPic
Bluse fra Shein her (sponset)

I dag kom jeg hjem etter å ha sovet på hytten, på Askøy i en natt. Hele familien på pappa sin side var der, og det er en liten tradisjon å samles der i påsken, så det er alltid veldig koselig. Det ble som vanlig quiz, en runde med Alias (som jeg selvsagt alltid vinner, som dere ser på snapchat) også ble det ellers mye påskegodt. Lever så og si på sjokolade for tiden, og kan bokstaveligtalt ikke huske sist jeg gikk en dag uten å spise sjokolade? Avhengig, ja, tror det. Hahah, så tenker kanskje å prøve meg en uke, eller kanskje til og med en måned uten! Bare for å skjekke viljestyrken, og selvsagt bidra en smule til sk2016. Tror ikke det hadde skadet, eller jo kanskje det hadde det. Vi får se hva jeg gjør! I kveld skal jeg i hvertfall slappe av og kose meg med to veninner. Ønsker alle en super påskeaften!

 

11 kommentarer
    1. Du er så fin.
      Men du har jo sk2016? Sånn serr du må jo se det selv. Skulle drømt om en slik kropp. Du kan unne deg masse hehe uten å se forskjell <3

    2. Ja, du er nydelig som du er 🙂 Kos deg med sjokolade, det fortjener du. Det finnes ikke noe som heter sk2016. Hvordan få sommerkroppen? Ha en kropp, ta på deg badetøy. Ikke vær usikker på deg selv, du er mer enn bra nok! Så lenge man er sunn og frisk spiller det ingen rolle hvordan kroppen ser ut.

    3. Å, så fint det ble! Jeg har virkelig lyst til å prøve ut slike vipper selv, men får liksom aldri gjort det. Jeg håper påsken din er fin, søte deg <3

    4. Hei, jeg bor på Askøy og lurte på hvor på Askøy du har hytte?:) Du har verdens fineste bryn! #goals

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg