This week’s Romwe wants


Øverst : Navy two piece set her / stripet skjorte her / printet topp her / stripet t-skjorte her
Nederst: Khaki topp her / two piece set her / elephant print shorts her / off the shoulder top her

Heihei! Jeg satt sammen et par ønsker fra Romwe.com til dere nå, og som dere ser består de av masse sommerklær. Jeg er så klar jeg… Men først må vi nyte påsken. Og Romwe har stelt i stand et stort salg i forbindelse med påsken. Så da kan dere finne masse godtbiter å klikke hjem til vår og sommer for en billig penge! Link til salget finner dere HER. Jeg har allerede et par plagg på vei til meg i posten, som jeg gleder meg til å vise dere og ikke minst bruke.

Hvordan går det med dere ellers i ferien? Jeg har det super bra, og jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten fri fra skolen disse dager. Jeg har jo ting å gjøre aboslutt hele tiden, og ferien er fullstappet helt til jeg reiser til Spania på tirsdag! Mormor har hus en time øst for Málaga, som hun kjøpte i fjor. Så da skal søsteren min og jeg ned å besøke henne siste uken av ferien. Det gleder vi oss veldig til for å si det mildt<3 Litt brunfarge skader ikke på denne tidena av året. Dagene her hjemme går som sagt i ett. I går var det nyyydelig vær, og jeg hadde langkjøring med Max trafikkskole. Landeveier er skumle greier altså, men jeg fikk oss på en eller annen måte helskinnet hjem. 

Planene for dagen er først og fremst en treningsøkt, etterfulgt av en vippetime også blir det partyparty i kveld. Ha en nydelig skjærtorsdag, så snakkes viii

6 kommentarer
    1. Utrolig fin stil du har! Jeg har fulgt bloggen din i flere år, jeg har sett hvordan stilen din har utviklet seg. Bloggen din er så vakker! Alltid like spennende å lese hva du skriver. Du har så mange bra meiningen. Stå på videre!

    2. Spurte for en stund siden, men fikk aldri svar. Spiser du fortsatt kjøtt, egg og melk?

    3. Hei!
      Jeg lurte på om du må betale mye frakt og toll når du handler fra ROMWE?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg