Denim skjørt og ny tatovering

Topp fra Shein her
Skjørt fra Shein her
(sponset)

Hei, dere! Da var ferien i gang, og den startet helt perfekt på fredag med at solen skinte og Sunniva ble 18 år! Så etter en skoledag fylt med påskesnop og quiz, bar det avgårde til jomfruturen hennes på polet og deretter hjem for å finne frem pentøyet. Antrekket ble som vist på bildene ovet. Den svarte toppen er egentlig en jump suit, men den funket perfekt med et denim skjørt over. Begge fra Shein! Og som mange allerede merket på bilde av den første tatoveringen, har jeg tatt enda en ved kragebeinet. Det står interstellar, og betyr “among the stars.” Har alltid syns det ordet er så nydelig og “dreamy” og det passet perfekt til meg. I tillegg elsker jeg den plasseringen på tatoveringer, så jeg er superfornøyd. 

Ellers håper jeg dere som har ferie får en super ferie, og dere som har en vanlig søndag utnytter den til det fulleste! Vi snakkes <3
 

24 kommentarer

Siste innlegg