Vel fortjent <3

God morgen, dere! Skolen min har gitt oss fri i dag, ettersom det er 29. feb og de hadde glemt å regne med en ekstra dag i år, så da ble det plutselig planleggingsdag. Det passer meg utmerket. Beklager at jeg har blogget super sjeldent i det siste, men av og til blir det sånn, når skole og hverdag tar over litt mer enn vanlig i perioder. Sånn får det bare bli! Får sinnsykt dårlig samvittighet av å se at lesere fortsatt kommer innom, haha men tusen takk anyway. You mean the world, og jeg gleder meg fortsatt like mye til å blogge hver gang. Går aldri lei <3

En liten update da; I gårkveld var jeg på kino og så Leonardo Dicaprio’s alltid fantastiske skuespillerprestasjoner, denne gangen i The Revenant. Han (ganske likt med Matthew McConaughey og Jennifer Lawrence) er min favorittskuespiller noensinne tror jeg. En av de første tankene jeg hadde under filmen var “faen jeg skulle lest om hva den handlet om på forhånd for jeg skjønner ingenting, men det går fint for Leo er deilig” og den andre var “hvem i alle dager står bak filmingen, for det er noe av det vakreste jeg har sett.” Så ja, dere kan tro jeg ble glad da jeg våknet opp til å se at pusen endelig hadde vunnet sin første Oscar!!!! Fader meg på tide. Og i tillegg vant The Revenant for beste cinematography. Vel fortjent begge deler, så det var en fin start på dagen.

Videre i dag har jeg tenkt til å dra på trening, og senere jobbe økonomistyring og markedsføring. Men først en million kopper kaffe og noen bilder av meg i dette nye skjørtet fra Shein her, (sponset) og blusen fra forrige innlegg som er fra Mango. De ser så classy ut sammen, og jeg tror muligens dette blir antrekket for pappa sin 50-årsdag på lørdag! Wii.

Ha en strålende skuddsårsdag!

7 kommentarer

Siste innlegg