Bestillingene deres er på vei!

Image and video hosting by TinyPic

Tusen takk til alle som har bestilt fra nettbutikken min! Dessverre var jeg nødt til å stenge den ned etter jeg fikk sendt ut klærne i dag. Det ble litt for mye arbeid for en som har så liten tid til overs som meg. Å administrere en hel nettbutikk er mye arbeid når man må være modell, fotograf, markedsfører og regnskapsfører, laste opp bilder, pakke inn og sende ut pakkene på egenhånd. Det har jeg dessverre for liten tid til når jeg går på skole, blogger, lager videoer og trener i tillegg. Det ble så gale forrige uke at jeg satt våken hele netter og jobbet med diverse ting uten et sekunds søvn, og når jeg skulle prøve å sove fikk jeg det ikke til. Jeg ble veldig stresset og lei meg om dagene. Det ble litt for gale, så nå må jeg skjerpe meg og ta det litt mer med ro kjenner jeg!

Jeg var utrolig heldig som hadde fri fra skolen i dag, slik at jeg kunne være effektiv og sende ut bestillingene. Mamma var så snill og hjalp meg, og vi brukte noen gode timer på hele prosessen. Men så utrolig deilig å få det unnagjort! Pakkene er på vei til dere <3 Ellers i dag har jeg fått meg en god treningsøkt, og nå er jeg nødt til å øve økonomistyring, siden vi skal ha prøve på tirsdag. Det blir liten tid til å øve i helgen da den er fullbooket. På fredag skal jeg feire 18-årsdagen min, som jeg skal fortelle mer om senere! På lørdag skal jeg i enda en 18-årsdag og på søndag skal jeg ha familiebesøk selv. Mye spennende som skjer for tiden! 

Men jeg har fortsatt kjempe mange klær jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av og er for fine til å kastes. Jeg husker det var noen som anbefalte en lettere side/app å selge brukte klær, men husker ikke helt hva den het? Så om dere har noen anbefalinger til en sånn nettside/app dere bruker selv og som er lettere å bruke, må dere gjerne tipse meg om den, så kanskje jeg prøver å selge noen klær igjen snart!

 

15 kommentarer
    1. Du kan jo ha en dag hvor du finner en lokal og kan selge alle klærne direkte der? 🙂

    2. Depop er en fin app når det kommer til salg av klær og tilbehør, funker utrolig bra!

    3. Gi klærne til fattige nå som du har muligheten!! Trenger jo ikke selge hvis det er så stress. Alltid noen å gi klær/mat til (fattige barn/voksne)

    4. Jeg hadde en app ide som hadde vært genial spesielt for deg nå som gjør det så mye enklere! ta gjerne kontakt på eposten om samarbeid 😉

    5. Opprett en Facebookside, Leandra. Så kan folk sende inn bestillingene sine der, kanskje? Eller instagram! Da kan du jo bare slette bildet etterpå. Du skriver pris, første personen som kommenterer får plagget(førstemann-til-mølla-prinsipp) og du skriver ned vedkommendes navn, og sender rett og slett når du har tid 🙂 Eller Facebook med samme greiene. Lykke til honey <3

    6. Du kan lage deg en salgs – Instagram hvor du legger ut bilde av klærne og pris, også kan de som er interreserte kontakte deg i direct message på den Instagram profilen

    7. Anbefaler deg sykt å laste med Shpock! Hadde vært kjekt om du la ut ting der, og det er en sånn enkel app og! 🙂 håper jeg ser deg der

    8. hei lea! jeg er utrolig glad i bloggen din. personlig går jeg på skole med deg, og synes du er en veldig hyggelig jente. stå på!!!

    9. Du har ikke gjort en book recommendation på lenge. Har du sluttet med det helt? Fant mange gode bøker på grunn av deg, så takk!

    10. På Snapsale kan man også følge folk:) Man får en slags egen feed. Funker fett!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg