Jeg er så glad i dag

Vi hadde fagdag i økonomistyring i dag, så morgenen begynte med to trøtte timer økonomistyring hvor jeg faktisk var så trøtt at jeg ble kvalm. Har dere opplevd det før? Helt forferdelig. Jeg hadde så utrolig mye greier å gjøre natt til i går at jeg ble sittende oppe hele natten og jobbe med forskjellige ting, så jeg fikk jo masse gjort, unntatt å sove. Jeg har aldri døgnet ufrivillig før, men jeg er en sånn person som må ha alt gjort før jeg legger meg, hvis ikke blir jeg så stresset at jeg ikke fikk sove. Da klokken var 04.30 innså jeg at det bare var best å holde seg våken, ellers hadde det blitt forferdelig å stå opp. Så da begynte jeg å lage nytt design og header til bloggen, haha. Likte dere det? 

Dagen i går gikk merkelig nok bra, men da jeg våknet etter 8 timer søvn i natt, DA kom trøtthetsbølgen over meg for å si det mildt. Men det gikk fint, for etter de to timene i morges dro vi inn til byn! Der hev jeg innpå en stor kopp kaffe fra 7Eleven før vi dro videre til Hansa Bryggeri. Vi fikk en utrolig bra omvisning og jeg føler selv at jeg kan alt om øl nå, hahah. Alt i fra hvordan det brygges til hvordan ølglassene skal vaskes. Det er jo andre bryggeriet vi besøker. Jeg filmet masse på snapchat til dere. Utrooolig hvor mange øl de hadde på lageret. Anbefaler dere å ta en titt! Leandra86 på snap. Etter skolen ble noen venner og jeg igjen i byn og shoppet litt Videre i dag skal jeg fylle på vipper og ta en treningsøkt. Så det blir digg! Ikke bare er jeg glad fordi jeg fikk så mye arbeid unna gjort natt til i går, men i dag er det soooool! Og dere aner ikke hvor glad det gjør meg. Hadde lyst til å susse alle jeg gikk forbi i byn. 

Image and video hosting by TinyPic

Tuuusen takk for herlige tilbakemeldinger på forrige innlegg! Jeg bruker så mye tid på å skrive sånne tekster, så når jeg får god respons føler jeg virkelig at jeg får 1000 ganger igjen for strevet. Og ikke minst utrolig gøy at så mange likte nettbutikken min. Jeg ble utsolgt mye fortere enn jeg forventet! Så det var utrolig gøy. Jeg skal fylle på med nye klær og sko veldig snart så hold øynene åpne for nettbutikken her. Bestillingene deres blir mest sansynlig sendt ut til dere tirsdag 16. feb! Om ikke, gir jeg beskjed her. Så de som vil ha klærne kjapt hjem til seg, må bestille før den datoen 🙂 Skal se om jeg får lagt ut litt nye klær i dag. Vi snakkes!

11 kommentarer
    1. Så bra å høre, blir glad selv 😀 Håper du har en flott dag! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    2. Hei Leandra! Sjekket ut nettbutikken din, og den var veldig kul! Men vil absolutt anbefale deg å laste ned appen ‘shpock’ ! Du får solgt ting effektivt, og den funker veldig bra og lett å forstå og legge ut ting! Hadde blitt glad vist du gjorde det, da jeg synes at det er enklere å kjøpe sånn…😅🙊

    3. Følger deg på snapp og det var mye øl 😂 Gøy å føle seg effektiv og få mye gjort, og Jaa sol gjør noe med humøret 😄 Meeeen hadde du hatt mulighet til å svare på e-posten om app samarbeidet hadde blitt super glad. Selv nei bare et svar kan likegodt være her ☺️ Ha en fin dag videre

    4. Haha, jeg holdt meg våken en hel natt til en vanlig skoledag for et par uker siden i forsøk på å snu døgnet mitt tilbake etter et par dager med sykdom og mye soving på dagen. -Fikk ordna med døgnrytmen, men den påfølgende dagen var helt forferdelig. 3 lange kjemitimer som jeg ikke fikk noe ut av, en elevsamtale jeg knapt husker og noen timer på sofaen med tv-serier hvor jeg gjorde alt for ikke å sovne, før jeg omsider falt sammen i senga 19:30 og sov til 10 dagen etterpå. Alle planer om å øve til fysikkprøven den onsdagen gikk i vasken, og kan trygt si at jeg kunne ha trengt den dagen til lesing, haha.

    5. Hei! Du skriver at dere var på shopping i Bergen, og da lurer jeg sånn på hvilke klesbutikker du anbefaler å sjekke ut der? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg