Bygdefest!

Hei, dere! I går feiret en av mine beste veninner, Solfrid 18-årsdagen sin! Hun feiret den med Elvir og Oda, så det ble en super artig trippel 18-årsdag. Først var det sinnsykt stress med buss og henting og kjøring og jeg måtte organisere alt for å bringe Sofie, Camilla og meg selv langt ut på landet og tilbake. Det pluss masse annet gjorde meg så stresset at jeg startet et lite alene-vors på rommet med meg selv. Heldigvis fikk jeg tak Simon som var en engel og kjørte oss dritlangt sinnsykt billig. Bleee så glad. 

Jeg kjente så og si ingen der. Tror vi kan ha vært opp i mot 160 personer der og jeg kjente max 10! Men jeg ble introdusert for så mange vennlige og imøtekommende folk at det gikk helt fint. Vanligvis har jeg en en stor gruppe venner jeg alltid pleier å feste med, men å dra langt vekk og møte helt nye folk kan også være kjempe artig av og til. I tillegg til at jeg fikk vært med bestevennene til Solfrid som det er leeenge siden jeg har sett. Dødskoselig.

Her er gårsdagens look. Lurer på om jeg skal lage en sminkevideo på denne? Fikk så mye god respons på den forrige <3 <3


Verdens fineste kjole fra Shein her og jakke fra Shein her (sponset)

Her er litt blinkskudd fra gårsdagen

Dere kan fortsatt se mystoryen min fra i går på Leandra86 hvis dere vil ha en stemningsrapport av kvelden i videoklipp!

13 kommentarer

Siste innlegg