Helt ny på håret!

// Sponset behandling

Hårtuppene har gitt meg klar beskjed om at det er på tide med en klipp i en måned nå, og i går fikk de endelig den behandlingen de fortjente. Som jeg nevnte i forrige innlegg var jeg innom min faste og kjære frisørsalong, Bjuti Hårstudio og fikk som vanlig ordentlig god hårpleie av frisøren min, Stine. Jeg trengte i hvertfall en klipp og en kur, også pratet vi litt om å farge det?? Jeg har ikke rørt hårfargen min siden barneskolen. Og da ble det sjeldent bra! Men for noen dager siden satt mamma og jeg å bladde gjennom instagrammen til Bjutihårstudio (Bjutihaarstudio) hvor det er mange før-og-etter bilder av når Stine har farget håret på kunder, og det blir alltid så utroolig fint. Hun er så dyktig med farge! Så da lot jeg henne farge håret mitt med minicolor som går ut etter cirka en måned. Vi gikk for en mørkere, kald brunfarge. Det ble så fint at jeg hadde vært fornøyd om det var permanent også! Men greit å prøve en midlertidig farge først.

I tillegg til minicoloren, tok vi også i Olaplex-kuren som ga håret mitt helt ekstremt mye glans. Resultatet ble tusen ganger bedre enn forventet og det var utrolig gøy å freshe opp håret igjen, og ikke minst prøve noe annerledes! Følte meg helt ny.  Under ser dere før og etter. Ble det ikke bra?


De sendte meg hjem med noen nye skatter til håret mitt! Olaplex Hair Perfector, som man skal bruke èn gang i uken mellom Olaplexbehandlinger. Shu Eumura Color Lustre Brilliant Glaze Thermo-Milk tas i fuktig hår etter dusj. Shu Eumura Color Lustre Dry Cleaner er en tørrsjampo som har blitt min nye favoritt nettop fordi den ikke lukter! Ååå det er så herlig med en fungerende tørrsjampo som ikke tar all oppmerksomheten vekk fra parfymen du har på deg.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Skulle ønske dere kunne kjenne! På skolen dagen etter hadde jeg tre jenter som tok i håret mitt samtidig, og det er noe som ikke skjer meg til vanlig for å si det sånn! Stine gjennopplivet rett og slett håret mitt.

Bjuti Hårstudio ligger i Lars Hilles Gate 29, som er like ved Bergen Storsenter eller Bystasjonen. Dere finner facebooksiden deres her og dere kan bestille time på 55 31 23 60.

@Bjutihaarstudio
@Bjutistine
@ShuEumuraNorge
@OlaplexNorge

13 kommentarer

Siste innlegg