Min dag minutt for minutt 27.01.16

Dette innlegget ble skrevet i går, men det var så sent at jeg heller poster det nååå 🙂 Enjoy.


Jeg fikk så mye positiv respons på den forrige min dag minutt for minutt <3 Så nå tenkte jeg å kjøre i gang en ny! Hvis du følger meg på snapchat (Leandra86) har du vært med på det meste, men her er en liten oppsummering og litt iPhonebilder. Let’s go

07.45: Alarmen ringer men jeg har allerede vært våken et par minutter og er uthvilt og klar for dagen, i motsetning til de to første dagene denne uken. Deiliiig! Jeg hopper i dusjen, og mamma har laget frokost til meg og alt går på skinner. 

10.00: Øyeblikket Tertnes vgs har ventet på… Vi får besøk av kjendis(!!!!) Magne fra Luksusfellen og han holder et kjempebra og øyeåpnende foredrag i auditoriet om økonomi for unge. Nå har jeg bestemt meg for å begynne å spare og slutte å kjøpe så mye kaffe og tyggis.

13.00: Vi har fått beskjed om at vi skal til byn med markedsføringsklassen, for vi har nemlig fagdag. Men vi aner ikke hva vi skal der eller hvordan vi kommer oss dit. Jeg ber squadn chille og bare følge etter alle andre. Vi endte opp laaangt forbi byn og det var snakk om et bryggeri? Plutselig er vi ved inngangen til 7 Fjell Bryggeri, som er et ganske ungt selskap som brygger øl. Der får vi omvisning og lærer om hvordan de brygger ølet, får smake ølet, og lære om markedsføringen rundt ølet deres – som naturligvis har ganske strenge regler, men antar jeg kan skrive om dette? Genialt å invitere en gjeng med ungdommer som snapper ølsmakingen og logoen rundt til alle venner da, og en liten blogger med på kjøpet, wohoo. Sneaky markedsføring uten lovbrudd, not bad

14.30: Vi tar bussen inn igjen til byn, og jeg har frisøravtale om en og en halv time. Karoline og Malene må på jobb, men Thea og jeg drar og ser litt i butikker. Vi ender opp på Retro, hvor jeg alltid bruker trippelt så lang tid som planlagt. Vi prøver på noen sykt digge joggebukser fra Nike jeg har lett etter og ønsker meg. Blir enda mer forelsket i dem når jeg får prøve dem på.

15.30: Jeg møter opp litt tidlig på Bjuti Hårstudio, siden jeg var i området, og blir vel tatt i mot av min faste frisør, Stine som jeg ikke har sett siden hårshowet i november! Jeg får (GRATIS) kaffe <3 <3 <3 og leser litt i blader mens jeg venter på tur. I frisørsstolen har vi en lang prat om hva vi skal gjøre med håret mitt, og vi legger en plan. Det ble klipp, kur og farging!!! Det kommer eget innlegg om frisørtimen snart med mer info og bilder. Jeg ble i hvertfall utrolig fornøyd og aaante ikke at håret mitt kunne se sånn ut? Elsk.

17.50: Frisørtime, done. Jeg vifter med håret hele veien hjem og innser at jeg er dritsulten siden jeg ikke hadde beregnet nok mat til en så lang dag hjemmefra. Mamma har mekket sammen en syk wok, og jeg spiser den i 300.000km/s, eller litt fortere enn lysets hastighet da ca, null stress. Hade!

13 kommentarer

Siste innlegg