Følg meg på snapchat!

I går var innom posten og hentet noen pakker, og inni en av dem lå disse nyydelige mobildekslene fra Richmond & Finch, som Buymehelse.no (sponset) var så snill å sende meg. Jeg forelsket meg heeelt i det vakre designet, og klarer nesten ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg liker best. Det var den grønne som fanget oppmerksomheten da jeg åpnet pakken, så den ble i hvertfall prøvd på først! Deilig å bytte deksel nå kjenner jeg. Jeg har hatt på et lommebokdeksel i flere måneder, og det er jo superpraktisk. Men disse er så mye finere! Jeg er bare livredd for å knuse skjermen om jeg skulle miste den, haha. Men av og til skal jeg unne meg å pynte mobilen litt ekstra.

Nå kan dere følge meg på snapchat! Jeg har etter en del etterspørsel, åpnet snapchatten min slik at alle kan se den. Vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være, med tanke på at jeg ikke er såå aktiv til vanlig. Men nå må jeg vel skjerpe meg nå som dere også følger med. Jeg heter i hvertfall Leandra86 hvis dere vil legge meg til! Hihi, dette blir gøy.

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg er en 16 år gammel jente som trener sånn greit nok mye, men jeg har aldri likt lårene mine. Jeg har på en måte litt fett innenfor lårene, som jeg ikke greier å trene vekk.. Jeg sykler to ganger i uken og trener mye styrke, men jeg greier ikke å få det vekk.. Å jeg vil så gjerne ha en super fin kropp til sommeren.. Hadde hjulpet meg kjempe mye om du kunne gitt meg noen tips? <3
      Jeg elsker kroppen din!! Du har perfekt mage med perfekt form og fasong, så jeg lurte på hvordan jeg kan klare å få en lang og finformed mage og velltrente lår?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg