Mitt 2015 – Del 3/3



Victoria ble 18 år! Birgitte, Victoria, Solfrid, Marte, Camilla, Caroline og jeg dro til byn med henne på en nyydelig solskinnsdag og fant et perfekt sted hvor vi hadde piknik.


Jeg hadde tre fantastiske dager i Amsterdam med søstrene mine, Rebecca og Ine. Jeg brukte altfor mye penger på… jeg aner ikke hva engang, men gøy var det! Vi spiste ute, shoppet, dro på nattklubb, på marked, syklet rundt i den vakre byen og besøkte Anne Frank-museet, noe jeg vil anbefale alle å gjøre en gang! Folkene er veldig hyggelig der og det er en vakker by å besøke.


<3


Jeg spiste vegansk i hele oktober! Jeg spiste mye variert og følte meg fresh, så det gikk med andre ord veldig bra. Både mamma og pappa tok hensyn til det og vi lærte at å lage veganske versjoner av vanlige middager ikke var en særlig stor utfordring! Kanskje noe å prøve ut på nyåret?


Jeg begynte å øvekjøre med Max trafikkskole!



Feiring av årsjubeleet til frisørsalongen min, Bjuti Hårstudio. Jeg var hårmodell for hårshowet, som var inspirert av Fifty Shades of Grey ;)))) Veldig gøy opplevelse! Modellene brukte hele formiddagen på å bli sminket, få fikset hår og antrekk i frisørsalongen. Om kvelden gjennomførte vi showet i en bar, og det ble en kjempesukess!

Julaften!

Tenk at i dag er siste dag i 2015 i dag! Det er alltid litt bittersøtt å legge et helt år bak seg, men samtidig spennende og gøy med et helt nytt år. Morsomt det der; hvordan en kalender vi mennesker selv har funnet opp kan ha et så stort inntrykk på følelsene våre. Livet fortsetter fremover akkurat som før, men vi setter et punktum ved en periode på tolv måneder, og starter et nytt avsnitt av livet, i hvertfall i hodet vårt. Det er greit da. Gir oss en unskyldning til å virkelig legge bak oss fortiden, og starte om igjen som et nytt og bedre menneske. Jeg håper vi klarer det; å gjøre hverdagen vår, og verden litt bedre det kommende året, med motivasjon fra de fire nye sifrene, 2016. Godt nyttår, kjære dere <3 Jeg håper dere spretter champagnen for 2016 med et stort smil om munnen! Pass godt på dere selv og vennene deres i kveld. Vi snakkes på nyåret!

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg