Mitt 2015 – Del 2/3


17. mai!


Jeg dro til Oslo for første gang!


Jeg møtte de skjønne bloggerne, Aurora, Madeleine og Åshild i forbindelse med photoshooten vi hadde med Junkyard. Vi var i Oslo i tre dager, bodde på hotell sammen, spiste ute, shoppet litt på Karl Johan og all hovedsak var modeller for den kommende kolleksjonen til Junkyard.no. En fantastisk opplevelse!


Gran Canaria!




Kaffekos med Caroline.


Overnatting og pannekakefrokost med Caroline og Solfrid.


3D-vipper hos Maylinn.

7 kommentarer
    1. Åå, husker jeg elsket disse innleggene i fjor, og er så glad for du lager dem i år også! Og nok en gang, må jeg bare si hvor utrolig pen du er! Du er virkelig en av de peneste jeg noen gang har sett.

    2. HERREGUD for en kropp du har!! Ser ut som at du har hatt et flott år! Kanskje du kan blogge mer om trening i året som kommer? 😀

    3. du er veldig pen, og jeg har nettop sett på videoene dine og de er veldig fine og inspirererende.
      liker spessielt innkjøpsvideoene, sminkevideoene og der du viser dine favorittmage øvelser!
      tror du du kunne lage fler videoer? du er veldig flink og inspirerende og det vet jeg mange også syntes:<3

    4. Liker veldig godt sånne innlegg, men det er mye gøyere å lese dersom du skriver mer under bildene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg