Mitt 2015 – Del 1/3

Noe av det beste med å ha blogg må definitivt være at du har alle minnene dine dokumentert på ett sted. Dere aner ikke hvor mange ganger iPhoto har køddet seg og jeg har mistet mange bilder. Men det går fint, for jeg har jo de fineste samlet i arkivet mitt her! Så nå som det nærmer seg slutten av 2015, tenkte jeg å ha et oppsummeringsinnlegg av året mitt! Her kommer de fire første månedene av 2015.



Vi hadde surprise party for søsteren min, Rebecca som ble 25 år! Vi samlet hele familien og stellet i stand mat og ballonger hjemme hos oss. Utrolig koselig!



Feiret Valentines day i Myrkdalen og prøvde å stå så lite på ski som mulig, siden jeg ikke liker det, haha


Klippet håret kort og feiret 17-årsdagen min!

50-års dag!


Slappet av i hotellseng på Myrkdalen og tok et bilde som endte opp på mange fitspo brukere på instagram! Veldig gøy.


Liten drittunge som var ny på skolen og kapret påskeegget og kinoblitetter etter å ha vunnet påskequiz i kantinen.


Rommet mitt ble klart hos pappa! I dag ser det litt annerledes ut.


Årets første bad!


Biljardturnering og hjemmelaget mat hos meg med Jad, Petter, Thea, Jonathan og Veronica


Påskaften!

Ble intervjuet av noen fra Amalie Skram Vgs!

Er så gøy å mimre! Noen av dere som husker dette? Del 2 kommer snart, så stay tuned!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg