m.A.A.d city

Heey og god helg, alle sammen! I dag var det 100% julestemning på Tertnes Vgs med gratis gløgg, pepperkaker, julekahoot, julemusikk og bare kos i timene. I økonomistyring ble vi delt inn i fire grupper og hadde quiz (jeg elsker quiz) i alt vi har lært dette halvåret. Og dere tror ikke jeg kapret vinnerpoenget på siste spørsmålet!? Formenelen for kapitalandel? Totalkapital del på egenkapital vel? Oh yes. Hater økonomi, men kan hvis jeg vil ;))) Minutter senere nailet gruppen min en enda en quiz, denne gangen i musikk. Vi forlot klasserommet med to sjokoladenisser og litt for mye stolthet. Over all a good day.

Etter skolen dro mamma, Aaron og jeg ut på kjøretur og handlet litt diverse nødvendigheter. Aaron er i den fasen hvor rap er det eneste det går i, så da blastet han Kendrick Lamar i bilen og vi sang hvert eneste ord til blandt annet m.A.A.d city sammen. Utrolig at jeg fortsatt kan den. Jeg husker veninnene mine og jeg hadde en periode hvor sånn musikk var obligatorisk når vi hang eller skulle ut. I kveld skal jeg ut, så da passet det fint å fortsette med Kendrick da jeg gjorde meg klar isted. Jeg drar om rundt en time, og da tenkte jeg at det var en fin mulighet til å svinge innom bloggen og gi en lyd fra meg. Hva skal dere i helgen?

5 kommentarer
    1. Jeg prøver å nå et publikum. Har et viktig budskap som jeg ønsker å dele med deg og alle andre. Vær så snill å hjelp meg, slik jeg kan hjelpe andre. Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg