En uke igjen

I dag har det vært bitende kaldt, men en strålende sol skinte sidelengs gjennom de nakne trærne, så da går det greit for det er jo så fint å se på. Med litt snø på bakken er vinterværet perfekt og vi er klar for jul! Dere vet når det liksom lukter vinter ute? Den frosten som stikker litt i nesen når du puster inn? Det er en av de tingene som er med på å forsterke julestemningen for meg. Og julestemning er noe jeg har mye av, og har hatt i flere uker allerede! Såå deilig. Jeg var en smule redd for at jeg skulle bruke den opp før julaften, men tror nok ikke det skjer altså. I dag har jeg pakket inn julegaver til familien alene på rommet mens jeg hørte på julemusikk. Av og til er det skummelt hvor mye jeg kan kose meg i mitt eget selskap. Det er vel egentlig bare bra er det ikke? 

Ellers har jeg hatt en god og lang treningsøkt i dag! Jeg føler endelig at jeg har fått treningsmotivasjonen tilbake og at jeg er på vei inn i en god periode. Nå gikk det liiiitt for lenge uten trening + julekaker + stress + sykdom, og det merkes tydelig på kroppen altså. Såå tung og slapp både her og der. Men jeg skal nok kjapt komme meg tilbake i samme gode formen jeg var i tidligere i år, i hvertfall etter julefristelser slutter å dukke opp rundt annenhvert hjørne.

Lue fra Junkyard her (sponset) Cardigan fra Bikbok. Smykke fra mormor. Genser fra Carlings. Bukse fra Junkyard. Sko fra Junkyard her (sponset)

Hva med dere da? Har dere julestemning eller mangler den fremdeles?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg