Min hveragssminke høst 2015

Hei, dere! I dag er jeg sengeliggende med omgangssyken, og har derfor ikke så mye spennende å komme med. Dagen min har bare vært kvalme og drit, men heldgivis hadde jeg en liten sminkevideo på lur til dere! Jeg lagde den forrige helg, og den viser hvordan jeg vanligvis sminker meg for tiden. Sminkerutinen varierer med sesongene men slik er den i hvertfall nå. Håper dere liker videoen 🙂 Nå skal jeg råtne i sengen med litt smertestillende og Harry Potter og Ildbegeret. Håper lørdagskvelden deres blir tusen ganger bedre enn min. Vi snakkes!

10 kommentarer
    1. Du må ha skikkelig god bedring! <3
      Jeg kom selv nettopp hjem fra Mockingjay part 2, og wow, kan vi ta ett minutts stillet for den eller? Jeg satt med store øyne under hele filmen. Så nervepirrende og bare wow. Jeg ELSKET den! Det skjedde jo noe hele tiden, og selv om jeg visste hva som skulle skje, skvatt og hoppet jeg i setet mitt annenhvert sekund.
      Off, nei den er utentvil min nye favoritt film. Jeg ønsker deg igjen god bedring, og en fin helg videre!

    2. Hei, kan du lage et innlegg om noen gode friører i bergen og et med jule/nyttårskjoler ?
      Trenger en liten fiks før jul

    3. Bra at du ikke er en av de som hiver på så seg tonn med sminke! Du er nydelig<3 Masse gooooood bedring til deg!:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg