Triangl Bikini – Citrus Berry

Let’s talk about bikinis! – Selvom det virkelig ikke er sesong for dem enda. Er det minusgrader hos dere også? Brrr, det er det i hvertfall her. Anyway, jeg elsker bikiniene til Triangl! Og jeg har lenge siklet over den relativt nye kolleksjonen deres. Det er virkelig ikke noen andre merker som ligner Triangl. De er så unike. Det er like vanskelig å bestemme seg for farge og fasong hver gang, men denne gangen var det Brigitte i fargen, Citrus Berry som fanget oppmerksomheten min. Link til den finner dere her. Det er ett eller annet lekent med fargekombinasjonen samtidig som den er så fresh og on point. Ikke minst fremhever neonfargene brunfargen, noe som slett ikke slår feil!

Trist å tenke på at jeg ikke får brukt den med det første. Håper på en sydentur på ett eller annet tidspunkt for sommerferien. Vinteren i Norge er så laaang, og denne gir meg et stort lengsel etter sommer. Bikinien skriker strand, drinker og sol, noe jeg også gjør forsåvidt. Anyone with me? 

14 kommentarer

Siste innlegg