Hot mess

 

Hei babes! Såå glad dere likte forrige innlegg. Tusen takk for fine tilbakemeldinger, love you most! Denne uken er et evig stress dere, så jeg har derfor liten tid til å blogge og trene og gjøre noe som helst egentlig. Jeg bestemte meg for å ta en powernap i dag og satte alarmen på 20min. Da alrmen ringte, innså jeg at jeg hadde brukt de siste 20 minuttene på å ligge og tenke på middelalderen, spanske gloser og situasjonsanalyser. Dere vet når dere får en sang på hjernen? Ja, jeg fikk fagbegreper på hjerner. Går det an? Så pyet jeg på at jeg hadde kastet bort 20 minutter av dagen min som kunne gått til noe fornuftig. Don’t get me wrong, jeg er egentlig veldig glad i skolen, skolesystemet og læring og jeg interesserer meg i det meste. Men når ting overlapper hverandre og jeg må lære meg trettini presentasjoner på åtte forskjellige språk, pugge til fjorten prøver og finne ut formelen for the theory of everything, så blir det litt mye for meg.

Og et annet bevis på at livet mitt er et rot – Jeg skulle ha en sirkelsamtale i første time i dag, 10.30. Så presterer Skyss.no å skrive at en buss går, når den ikke gjør det?!?!? Så jeg ender opp med å akutt sprinte til skolen for å rekke sirkelsamtalen. Det begynner så klart å regne og det er to deilige oppoverbakker å kose seg med. Jeg ankommer skolebygget svett, våt og forkjølet 10.29! Jeg finner ikke gruppen min og regner med at de har gått inn, så jeg åpner døren og ser i hvertfall ikke mine gruppemedlemmer stoppe opp i praten og stirre spørrende på meg. Alle samtalene hadde blitt forskjøvet en halvtime, så god morgen! 😀


Genser fra Romwe her (sponset)

Hvordan går deres liv for tiden? Gleder vi oss til juleferie eller?

10 kommentarer
    1. En nydelig genser!
      uff, høres ut som en stressende dag og tid ja. Kjedelig når det er sånn, og ting bare går oppå hverandre :-/
      Går helt fint, mer jobb enn vanlig, og det liker jeg (: liker å være opptatt, så lenge det ikke blir for mye (: ellers gleder jeg meg masse til juleferien, da får jeg sett kjæresten mer ;3

    2. 1 prøve denne uken, 2 fremføringen neste uke + 1 prøve, uken etter der mattetentamen :-DDDDD

    3. Noen kopierer innleggene dine i tilfelle du ville vite det… madeleineevj blogg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg