Antrekk 20.11.15


Cardigan fra Romwe her (sponset) Skjerf fra Acne. Bukse fra Junkyard. Sko fra Tretorn. Veske fra Accessorize.

Hei, dere! Klar for helg? Det er i hverfall jeg. I dag er uken uten sosiale medier over! Så i siste time i dag i historie og filosofi, lastet vi ned igjen våre kjære apps. Det har egentlig gått ganske greit! Vi konkluderte med at det faktisk ikke var så gale å leve uten sosiale medier en uke. Over lengre tid kunne det kanskje blitt litt problematisk innimellom men en uke uten instagram, snapchat, facebook og VSCO gikk jo helt fint. Det jeg savnet innimellom var snapchat! Litt Irriterende å oppleve eller se noe gøy, også ikke ha muligheten til å dele det. Det merker jeg faktisk at jeg er blitt ganske avhengig av. Så om det er en ting jeg har erfart av dette personlige eksperimentet, er det faktisk hvor praktisk og chill snapchat er. Hahaha, sikkert stikk motsatt av det som var meningen å lære, men hey jeg må jo være ærlig.

Vi pratet litt om å kanskje gå en uke uten internett i det hele tatt, og det tror jeg hadde blitt litt mer utfordrene og gøy, så det tenkte vi å gjøre en uke i sommerferien i og med at vi er så avhengig av internett i forbindelse med skolen. So we’ll see! Noen andre som prøvde seg forresten? Fortell gjerne hvordan det gikk.

Ellers ønsker jeg dere en god helg! Og hva syns dere forresten om den nye cardiganen min? Syns den er såå deilig og fin til denne sesongen.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg