Spar penger når du nettshopper!

I dag føler jeg for å gi litt treningsinspi til dere! Jeg håper ikke jeg er den eneste som har vært i en dårlig treningsperiode i det siste? Så dette innlegget er ment som litt motivasjon til meg selv og andre som trenger det! Jeg har mekket sammen en liten ønskeliste fra Gymgrossisten.no. De har et stort utvalg av alt du skulle trenge til å komme i gang med treningen. I tillegg har de utrolig mye sunn snacks som jeg har såå lyst til å prøve ut.

Samtidig vil jeg tipse dere om en nettside som deler ut rabattkoder til blandt annet Gymgrossisten og mange andre nettsider som for eksempel Nelly, Hotels, Zalando, Bik Bok og mange, mange flere. Cuponation!! Ved hjelp av Cuponation kan dere spare masse penger når dere nettshopper. Det kan være dere har hørt om dem fra andre blogger også. Den er utrolig praktisk å bruke, og akkurat nå har de en ekslusiv kode dere kan bruke på Gymgrossisten.no for å få 10% avslag på alle varer. Link til andre rabattkupongener hos Cuponation finner dere her.

DOM treningstopp, Raw chiafrø, Eplechips, Nike drikkeflaske, Fit & Smart Vitamintilskudd, OMPU hotpants, OMPU treningstights, Raw Bite Coconut

/ reklame

Hvordan ligger dere an med treningen?

3 kommentarer
    1. jeg har lagt merke til at du shopper en del på nett. Har gjort det en gang før selv. Det virker som du er veldig for politikk og miljø og sånt og da er det rart at du handler så mye på nett. Ikke for å være slem eller hate eller noe for jeg elsker bloggen din virkelig, men når en handler på nett så tjener ikke butikker nok så går de konkurs så får det ringvirkninger masse steder. Det er veldig mange som ikke tenker over det, så vil bare at du og de andre som leser bloggen din skal bli obs på det;)

    2. Anonym: Jeg handler så og si aldri på nett. Likevel må jeg si at økonomien i Norge, verdens rikeste land, ikke er noe jeg bekymrer meg for på det nivået at jeg ikke bestiller ting på nettet en gang eller to i året. Om politikerne hadde vært bekymret, hadde de ikke hevet tollgrensen (Slik de har) De hadde senket den.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg