Allehelgensaften

Heihei! Takk for overveldene fin respons på forrige innlegg. Er glad det er mange skarpe hoder der ute som bryr som setter pris på litt blogginnlegg utenom det vanlige. Veldig gøy for meg å lese gjennom kommentarene, virkelig! Siste kommentar lurte også på hvorfor jeg hadde blogget så sjeldent i det siste, og svaret er kanskje skuffende og kjedelig, men det er nok skole. Neste uke har jeg prøve på mandag, tirsdag, onsdag og torsdag så er det heldigvis planleggingsdag på fredag! Men denne helgen, som de siste dagene, blir dermed satt av til skolearbeid. Da blir det lite tid til overs for blogg, trening og venner. Men i dag tenker jeg å komensere alt. Først en tur på fitness, så litt mer øving, også skal jeg unne meg en halloweenfest i kveld. Men da må jeg også ut å finne kostyme. Så det blir en hektisk dag når jeg først kommer meg opp av sengen. Derfor skal jeg ligge her og blogge litt til.

Har satt sammen litt bilder fra hva jeg har gjort på i den siste uken utenom skolearbeid.


Birgitte spiser en Vegan Boost fra Deli de Luca <-  -> Jeg utnytter soldagen og soler meg i 95min på 5 forskjellige solsentre og blir tomat i trynet i tre dager


Solbrentheteten har gått over til en brunfarge som allerede er på vei bort <- -> Kaffedate med Caroline og jeg er fascinert over de fine boblene i kaffeen


Veganske pizzaboller, Pringles, kaki og netflix and chill med Birgitte


Nemo på Akvariet med markedsføring og ledelse-klassen.

Ellers er jo det faktisk Allehelgensaften, som det så fint heter på norsk. Skal dere kle dere ut? Isåfall som hva? Jeg trenger inspirasjon. Har jo enda ikke bestemt meg!

8 kommentarer
    1. Njaa, skal ikke kle meg ut , haha! Jeg og noen venninner skal se når en venn danser på et show idag. Og så skal jeg egt nyte kvelden m familien 😉

    2. Gå sammen med en venn å kle dere ut som druer. En kjører grønn og den andre kjører lilla. Er bare å ha på svarte klær og fest ballonger over alt!

    3. Hallo,
      Vi er her igjen for å kjøpe nyre for våre pasienter og de har blitt enige om å betale god sum penger til alle som ønsker å donere en nyre for å redde dem og så. Hvis du er interessert i å være en donor eller du vil redde et liv, Du skal skrive oss på e-posten nedenfor.
      Dette er en mulighet for at du skal være rik ok, vi forsikrer og garanterer deg 100% sikker transaksjon med oss, alt vil bli gjort i henhold til lovgivende nyredonorer.
      Så kast bort ikke mer tid, vennligst skriv oss på [email protected]
      Irrua-spesialistundervisningssykehus.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg