Mørkekjøring med Max trafikkskole

/ Samarbeid med Max trafikkskole

I går var jeg på mørkekjøring! Opplegget til Max trafikkskole var virkelig imponerende, og de hadde kjempe gode og greie kjørelærere som underviste og tok oss med på kjøring i mørket og lærte oss farene ved det. Veldig interessant og oppsiktsvekkende, og som sagt utrolig snille lærere som var lette å snakke med. Jeg trodde det kom til å bli kjedelig, men med Max trafikkskole var det overaskende koselig. Og nå er jeg jo klar til å begynne å øvekjøre når som helst på døgnet! I tillegg var jeg heldig med folkene som var på kurset og satt i samme bil som. Jeg møtte Camilla der som er en av mine beste venner, og vi fikk sitte i samme bil noe som gjorde opplevelsen mye kjekkere. Så jeg anbefaler å ta med dere en venn på mørkekjøring!

I tillegg var jeg utrolig heldig med en annen jeg møtte der også. Camilla og jeg snakket litt om Prosjekt Syria da vi satt i bilen, og da viste det seg at han ene vi satt i samme bil som hadde samlet inn 10.000kr til Syriaflyktningene via Brann sin supporterklubb. Men de hadde enda ikke fått sendt dem til flyktningene. Så da fortalte jeg han om prosjektet til skolen min, og han ville med glede donere de 10.000kr via donasjonssiden vår. Målet er jo 150.000kr innen 20. november, så det var virkelig til hjelp, og gjorde meg såå glad og rørt. Det at to mennesker i lille Norge som ikke kjenner hverandre, samarbeider og går sammen om å hjelpe flyktningene føltes kjempefint, og det må sies at jeg sov ekstra godt den natten, spesielt etter en lang kveld med trafikkregler og kjøring.

Hvis dere har tenkt å begynne å ta lappen og holder til i Bergensområdet, vil jeg varmt anbefale Max trafikkskole! Jeg har bare positive erfaringer med dem, og kommer definitivt til å fullføre lappen der. Dere finner facebooksiden til Max trafikkskole her. God helg, alle sammen!

6 kommentarer
    1. Syns Positiv Trafikkskole hadde fantastiske lærere, så blir nok der jeg tar det. Men bra du var fornøyd med opplegget hos MAX 😀

    2. Skulle egentlig ta opplæringen min hos MAX trafikkskole, men grunnet useriøst og dårlig opplegg og oppfølging, byttet jeg til Villanger kjøreskole. Kunne ikke vært mer fornøyd med det! 🙂

    3. Jeg var hos Max, og det var for meg en utrolig god opplevelse. Ikke bare ble jeg godt mottatt i resepsjonen, men ble tilbydt både kaffe mocca, og varm sjokolade. Veldig hyggelig han som satt der på kontoret. Det viste seg også at lokalet inneholdt flere klasserom, så det er tydelig at Max er en skole som drives seriøst. Jeg for min del vil anbefale alle å ta lappen her.

    4. Var koselig ja, veldig god kjøre skole, likte spessielt godt kjøre lærene!
      Skulle blitt litt bedre kjent med dere andre då

    5. Hei!
      Jeg ville bare legge igjen en liten kommentar til deg her å takk for mye fint og VIKTIG lesestoff her inne. Jeg er selv blogger og blogger om alt mellom himmel og jord
      ☺ Ta en tur innom en gang da ☺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg