iPhone fiksing på hjul!

Jeg tror vi alle er blitt kjent med det nedsiget det er å knuse skjermen på mobilen sin etterhvert. Jeg var så uheldig at jeg presterte å knuse skjermen min direkte over front-kamraet da jeg var på Gran Canaria i sommer, noe som medførte et par måneder uten selfies. Det er jo tidenes størse i-landsproblem, men man vil jo så klart fikse det selvom! Heldigvis kom jeg i kontakt med Tore Stokke for en liten stund siden som reparerte iPhonen for meg, og jeg har virkelig aldri vært med på en mer lettvindt måte å reparere iPhonen. Han er med i et selskap som heter Pineapples som kjører direkte til hvor du vil møtes og fikser iphoneskjermen din på 15min i bilen. At ingen har tenkt på det før! Er jo null stress å knuse mobilen sin lengre, haha. Så om du skulle trenge iPhone fiksing på hjul, kan du lett kontakte dem via messenger på facebooksiden, Pineapples.no og avtale tid og sted. Enklere blir det faktisk ikke!

Noen som har knust skjerm for øyeblikket?

6 kommentarer
    1. Anonym: Du kan sende han en melding på facebook siden og spørre 🙂 Kommer an på hvilken telefon du har osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg