3 x 13

· 3 ting jeg liker ·
Dokumentarer
Gammel musikk
En god samtale

· 3 ting jeg ikke liker ·
Regn
Når noen er stygg med de jeg er glad i
Matindustrien

· 3 fakta om meg ·
Jeg kvepper så lett i trafikken. Hvis en bil fløyter i det den kjører forbi, kan jeg skrike og nesten være på gråten mens de andre bare ler.
Jeg er elendig med teknologi. Jeg aner ikke hvordan jeg slår på tv-ene i huset mitt. Jeg trengte hjelp da jeg skulle bruke en vannkoker for første gang i mitt liv forrige uke. Ellers failer jeg med alt annet av teknologi, og kan ikke fordra classywalks eller sånne nye teknologiske duppeditter. It’s too much.
Mitt største ønske har alltid vært å bli astronaut, men jeg har klaustrofobi.

· 3 ønsker ·
Å ha teknologien og pengene til å besøke andre steder i universet
Å kunne reise tilbake i tid
En fredlig, harmonisk verden uten korrupsjon og krig hvor alle stormaktenes førsteprioritet var lykke istedenfor penger.

· 3 ting jeg burde ·
Lære meg en markedsføring og ledelse-presentasjon utenat istedenfor å skrive dette innlegget.
Trene
Begynne å lese en bok

· 3 ting jeg kan ·
Ta ting som det kommer istedenfor å stresse
Holde rommet mitt ryddig til en hver tid
Knuse deg i quiz, biljard, fire på rad og alias.

· 3 ting jeg ikke kan ·
Løpe langt
Danse
Lage mat

· 3 ting jeg ofte snakker om ·
Korrupsjon
Flyktningskrisen i Syria
Mat

· 3 ting jeg ønsker meg ·
Fint hår
Et Spotify og Netflix abbonement slik at jeg slipper å bruke andres.
En svart veske fra Tiger of Sweeden

· 3 ting jeg blir rolig av ·
Å nettop ha trent
Å være med dyr
Etter å ha spist et godt måltid

· 3 ting jeg blir stresset av ·
Har dere noen gang vært sulten, kald og måtte tisse samtidig? DET stresser meg.
Rot
Å ha uferdige lekser

· 3 ting jeg har gjort i helgen ·
Vært på slektstreff
Feiret bursdagen til farmor
Sett The Maze Runner: The Scorch Trials på kino med Birgitte

· 3 ting jeg gjorde forrige uke ·
Hatt utegym da en skikkelig regnbye plutselig bestemte seg for å drukne oss, så utegym ble avlyst og alle løp inn gjennomvåt.
Gått fjelltur med Caroline og en hund vi passet. 
Endelig fikset den knuste skjermen på iPhonen min

11 kommentarer

Siste innlegg