Alle liker lørdag

Hei på dere og lenge siden sist! Denne uken har jeg dedikert til skolearbeid og det sosiale. Det er ikke alltid like lett å kompensere det med blogg, eller søvn for den saks skyld. Men nå er det lørdagsmorgen og jeg fant ut av at jeg hadde en liten time til overs, så da blir det skrevet et etterlengtet blogginnlegg. Dagen i går ble tilbringt som de fleste fredagene mine blir tilbringt for tiden. Lang skoledag, så rett på kafé etter skolen hvor det prøves å løse verdensproblemer og drikkes syv kafféer på rappen slik at kroppen vibrerer og blæren sprenger. Men det er kos da! Om kvelden slo jeg til med en runde Alias – som Thea og jeg vant mot guttene, noe som naturligvis var veldig tilfredsstillende og medførte en sinnsykt god natts søvn.

I dag står faktisk et slekstreff på agendaen. Kl.3 i dag drar min far, bror og jeg ut på Askøy for å møte 50 stk jeg da er i slekt med på pappa sin side. Tremenninger og hele pakken. Jeg kjenner kanskje 5% av de som kommer, men familie er stort sett koselig å oppholde seg med. Må likevel si jeg gleder meg mest til kake og kaffe jeg håper befinner seg der. Neida, joda, men neida jeg elsker å prate med folk og jeg elsker familie så det blir nok bra. Hva jeg gjør i kveld er fortsatt usikkert, men lørdagskvelder pleier sjeldent å skuffe i min verden, så jeg tar det som det kommer as usual. Ønsker dere en strålende dag!


Denne nye og verdens deiligste kosebuksen har jeg levd i ca. hver dag kveld jeg fikk den. Den er fra Svea & Junkyard kolleksjonen jeg var modell for i sommer, og se så fin passform og farge. Stoffet på innsiden er forresten magisk. Sjekk den ut her.

Har dere noen planer for lørdagen?

14 kommentarer

Siste innlegg