Shu Eumura & Olaplex

På torsdag var jeg en etterlengtet tur innom min faste frisørsalong, Bjuti for å friske opp håret litt. Og jeg glemmer helt hvor deilig det er å komme dit og bli dullet med en timestid. Hodemassasje, en kopp te, småprat. Men det beste er nesten når du forlater frisørsalongen og håret ditt lukter og ser fantastisk ut og du bare vil vise det frem til alle. Jeg tok olaplex, noe jeg har gjort èn gang før og jeg elsker hva den gjør med håret. Man kan se hvor reell forskjellen er allerede etter frisøren bare har fønt håret. Dere må søke opp før- og etterbilder av folk som har tatt det. Olaplex er spesielt hjelpsom om man tar den i forbindelse med farging av hår, slik at ikke håret blir like mye skadet! I tillegg stusset jeg tuppene, så nå er håret mitt så bløtt og friskt at jeg ikke klarer å la vær å stryke gjennom det med fingrene. (sponset behandling)

Jeg fikk med meg et par godbiter til håret hjem, blandt annet en liten olaplex kur man skal bruke èn gang i uken. Jeg fikk også med meg shampoen hun brukte på meg i salongen pluss en hårbehandling, begge fra Shu Eumura.


Shu Eumura Ultimate Remedy Extreme Resoration Treatment, Extreme Resoration Shampoo og Olaplex Hair Perfector.

Bjuti Hårstudio ligger i Lars Hillesgate 29 og dere kan se facebooksiden deres her eller bestille time på 55 31 23 60.

4 kommentarer
    1. Hei! Så fresh du ble på håret, må virkelig få stusset selv snart. Lurte på hva prisen var på den lille olaplex-kuren? Vurderer å kjøpe den på ebay men vet ikke om det blir billigere enn i Norge. Håper du kan svare på dette spørsmålet. Fortsatt fin søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg