Antrekk 15.09.15

Tirsdag. Dagen min i dag kommer til å bestå av mye øving til en økonomistyringsprøve i morgen, vasking av hus og jobbe med litt ting til bloggen, så jeg har dessverre ikke så mye spennende å å komme med. Men jeg kan jo vise dere dagens antrekk! Det er jo en stund siden sist, og i dag har jeg på meg litt nytt. En innkjøpsvideo fra Amsterdam kommer nok dessverre ikke med tanke på at jeg faktisk ikke kjøpte så mye klær. Fire overdeler, tre par sko og to vesker. Men de får dere vel se på bloggen etterhvert. Skjorten og skoene på bildene under er i hvertfall to av innkjøpene 🙂


Skjorte Zara. Bukse H&M. Cardigan Monki. Sko Clarks. Veske Malene Birger.

10 kommentarer
    1. elsker malene birger vesken din og vurderer å kjøpe i svart! men er litt usikker på kvaliteten, er den verdt pengene? og passer den bra til skoleveske? 🙂

    2. Hei, kjære du! Og god onsdag forresten 😀 Jeg er innom på min daglige runde av faste blogger jeg leser, og når jeg er her inne tenkte jeg at jeg kunne gi deg et aldri så lite tips. Jeg er absolutt ikke en fan av å reklamere for meg selv på andre sine blogger, og det er heller ikke det jeg ønsker å gjøre nå. Det eneste jeg vil er å gi deg et lite tips om konkurransen jeg snurret i gang på bloggen min denne uken. Der får alle premie, og vinneren får en stor goodiebag med masse jentestasj! Ta gjerne turen innom og delta! Ellers ønsker jeg deg en fantastisk fin onsdag videre. Stå på med bloggingen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg