Italian summer fig

Hei! I dag vil jeg tipse dere om noen nyheter fra The Body Shop, som er et merke jeg har vært en lojal tilhenger av leeenge. Jeg ble så glad da de spurte om jeg hadde lyst å motta en gave fra dem i posten, så da takket jeg ivrig ja! Jeg fikk testet ut det nyeste tilskuddet i Voyage-serien deres, Italian Fig. Dere kan se hele serien her. For det første elsker jeg designet. Jeg har dem på pynt på sminkebordet jeg, og de tar seg veldig bra ut skal jeg si deg! Og ikke minst lukter de en herlig duft av sommer. Søt men samtidig ganske unik og krydret. Tusen takk The Body Shop!

Har dere testet ut noen av produktene i denne serien?

7 kommentarer
    1. Jeg prøver igjen (Hehe). Spurte i det tidligere innlegget om hvilken farge den grønne jakka du hadde på deg fra junkyard.no har i virkeligheten, om den er lik som på dine bilder eller på nettsiden til junkyard, Hehe er litt desperat, fordi jeg syntes den var så kul, men vil helst vite hvordan den ser it i virkeligheten. Jeg vet ikke om du hadde te kr til å svare senere i en eventuell spm runde, men tenkte jeg skulle spør en gang til for sikkerhetensskuld, håper på svar 😄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg