Skoleklar med 3D-vipper

Hey, girls! Nå er skolen rett rundt hjørnet, og hvem vil vel ikke se fresh ut til skolestart? Ny brunfarge eller ikke, et nytt sett med vippeextensions er kledelig uansett spør du meg. Denne gangen bestemte jeg meg for å prøve 3D-vipper. Vanligvis har jeg hatt normale, men jeg ville prøve noe litt nytt, og angrer absolutt ikke. Jeg tok 3D-vippene mine hos skjønne og utrolig flinke Maylinn i går. Jeg er er så fornøyd! Behandlingen var kjapp og kjente knapt at hun tok på vippene mine mens hun holdt på. Jeg bare sovnet et lite øyeblikk, og våknet opp med dukkeøyner. Just the way I like it. (Sponset behandling)

Salongen til Maylinn ligger i Morvikveien 40 og dere kan kontakte henne på 476 71 637 eller gå inn på facebooksiden hennes her, hvor dere finner mer info og bilder av vipper hun har lagt på andre. Jeg vil virkelig anbefale henne på det varmeste til alle som ønsker seg vippeextensions.

Nå drar jeg snart inn til byen med mine kjæreste Solfrid, Marte og Caroline og skal tilbringe dagen med dem. Å vandre rundt i Norges fineste by med gode venner er ikke feil på en dag som dette. Bergensværet har gitt seg for en stund, og gjett om vi skal utnytte opplettet. I kveld blir det overnatting hos meg, så det blir nok en good time. Ha en strålende onsdag, loves.

9 kommentarer

Siste innlegg