Spørsmål og svar #79

Tar du sol/selvbruning eller er du naturlig brun hele året?
Jeg gjør litt begge deler. Er egentlig ganske lys i huden naturlig, men har noenlunne gode pigmenter.

Får vi se bildene fra photoshooten med Junkyard?
Ja, selvfølgelig! De kommer i løpet av august.

Har du en god selvbruning å anbefale om du bruker en?
Ja, jeg ELSKER St.Tropez sin self tan bronzing mousse som jeg har skrevet om litt lengre nede på bloggen. Når man smører den utover føles den som en lett fuktighetskrem som tørker på et blunk, og brunfargen er der med en gang. Også varer den såpass lenge at man bare trenger å smøre seg to ganger i uken for å oprette holde fargen. Pluss at jeg får null flekker når jeg bruker den. Beste jeg har prøvd uten tvil. 

Er det slutt mellom deg og kjæresten?
Ja, men det er ikke noe jeg kommer til å snakke så om på bloggen. Litt får bli privat og selvom det oppstår en del latterlig snakkis og rykter, menmen.

Shortsen er utrolig fin! Men er den stor, liten eller helt “normal” i størrelsen?
Jeg syns den var helt normal i størrelsen. Jeg bestilte i str 25 som var den nestminste størrelsen de hadde.

Hva valgte du som valgfag på vg2?
Shit, vet ikke om jeg husker helt rett nå, men jeg tror jeg valgte p2-matte, biologi, markedsføring og ledelse og psykologi? Me får sjå.

Hvor er NY capsen din fra?
Den kjøpte jeg på Sport1.

Hvor gammel er broren din?
12 tydeligvis, men det er helt sykt for han ser ut og oppfører seg som om vi er like gammel. Skjønner ingenting jeg.
+

Så utrolig fint design du har! Hvor har du det fra?
Thank you! Det har jeg mekket sammen selv.

Kan du lage et innlegg om håret ditt? Det er så utrolig fint, og ser så sunt ut! Også lurer jeg på hvordan det er naturlig? Er det stritt eller bølgete/krøllete?
Wow takk, håret er virkelig det jeg liker minst med meg selv men veldig hyggelig å høre at du syns det! Et innlegg om håret mitt skal bli, og håret mitt er naturlig både stritt og krøllete og bølgete og alt på en gang. En evig struggle.

Noe dere lurer på til neste gang?

18 kommentarer

Siste innlegg