Ut å reise

God morgen, dere! I dag skinner solen over Bergen, noe som egentlig ikke betyr så mye for min del med tanke på at jeg er på vei til flyplassen. Jeg skal for første gang reise til hovedstaden! Jeg har faktisk aldri vært i Oslo, og nå skal jeg for første gang ut å reise helt alene. Jeg gleder meg i hvertfall masse! Skal nemlig tilbringe tirsdag-torsdag med et team fra Junkyard og tre andre bloggere. Jeg var så heldig og fikk spørsmål om jeg ville være med på photoshoot for en ny kolleksjon de skal lansere. Og den skal shootes diverse steder i Oslo. Det er første gang jeg er med på noe lignende, så jeg tror det blir veldig spennende og lærerikt for min del. 

Flyet går kl. 12.00 så jeg burde egentlig gjøre siste forberedelser før jeg drar avgårde. Vi snakkes i Oslo!

Rosa kåpe fra Shein her.

8 kommentarer

Siste innlegg