Sommerbrun med St. Tropez

For to dager siden prøvde jeg St. Tropez sin Self Tan Bronzing Mousse og endelig har jeg funnet den perfekte selvbruningen. Og det mener jeg helt ærlig, den var virkelig perfekt. Jeg påførte den på hele kroppen, inkludert fjeset, uten å bli flekkete, og det var så herlig å føle seg naturlig brun igjen. Det som også er så bra med den er at du slipper å vente flere timer før brunfargen kommer. Man blir brun med èn gang man tar den på. For at brunfargen skal vare må man visst nok påføre den to ganger i uken. 

Jeg har fått så mange kommentarer på brunfargen de to siste dagene av både gutter og jenter, så det er virkelig en reell forskjell, og samtidig ser den helt naturlig ut. Den er absolutt verdt pengene om man ser etter en god selvbruning!

Dere kan lese flere reviews av den på Talkaboutbeauty.no her. Noen som har prøvd den?

19 kommentarer

Siste innlegg