Tiden rett før sommerferien <3

Hei, dere! Et hverdagsinnlegg har vært litt etterspurt i det siste, så her har dere en liten update på hva som skjer i livet atm. Sommerferien nærmer seg jo med stormskritt! – Selvom det ikke ser sånn ut. Jeg klarte å bli våt GJENNOM vinterparajumperen min i dag, 17. juni. Første gang det har skjedd tror jeg. Men i går og i forgårs var solen fremme, og det tok jeg så klart nytte av. 

På mandag fikk vi vite at vi ikke kom opp i muntlig. Så den dagen ble det både kafé, fjelltur, middag i byn og til slutt, båttur. Klokken 2 om natten, 19 timer etter jeg forlot huset om morgenen, kom jeg hjem og sluknet i sengen. Veldig lang og herlig dag. I går var været enda bedre, så da ble det først stranden med noen gode venninner fra ungdomsskolen etterfulgt av enda en båttur med samme gjengen fra mandag. Veldig koselig!

Akkurat denne tiden, rett før sommerferien, er egentlig favoritttiden min på året. Man blir så sosial og finner på mye mer ting enn ellers. Så vi får se hva de neste dagene bringer. Så lenge det er sol, blir det som regel bra uansett. Så fingers crossed, og ha en super onsdagskveld, alle.

6 kommentarer

Siste innlegg