Lompepizza

Det kan være mange av dere har spist lompepizza før, men for meg var det første gang i går, og jeg ble helt frelst! Jeg vet at dette kommer til å bli laget mye fremover, i mange forskjellige varianter. I går måtte jeg bare bruke de ingrediensene jeg hadde tilgjengelig, som ikke var så mye ettersom butikkene har vært stengt i to dager. Skulle gjerne hatt mer grønt på. Men det ble veeeldig godt alikavel, og jeg tenkte å tipse dere om dette i tilfelle noen av dere ikke har smakt det før. Utrolig lett å lage, og smaker som ekte pizza, om ikke bedre! Og ikke minst mye sunnere for deg.

Her er hva jeg brukte på lompepizzaen min:

– rødløk
– hvitost
– cherrytomater
– spekeskinke
– mais
– tomatpurè

Fremgangsmåte:

Sett ovnen på 200 grader. Forvarm lompen alene på rist i ovnen i 4-5min. Smør et lag med tomatpurè, ta på osten, skinken, rødløken, cherrytomatene og til slutt maisen. Sett lompepizzaen inn i ovnen. La den steke i 10-12min. Ta ut og nyt!

Utrolig nok smakte den mye bedre enn den så ut som også. Du kan enten spise den med bestikk, eller så kan du brette den sammen, for lompen er ganske myk i midten og sprø i kantene. Super digg! Har dere laget lompepizza før?

7 kommentarer
    1. åh så digg! dette må jeg prøve 😀 hvor mange spiser du ? blir man mett av en?

    2. Vil bare si at du inspirerer meg veldig når det gjelder alt fra trening,mat,mote og sminke! Elsket også videoen du la ut her om dagen. Du gjør virkelig en bra jobb med bloggen nå, helt klart min favorittblogg atm 🙂

    3. Nam er så godt!:) kan du dele en rabatt kode for mast sine krøllstaver?:) eller ha en konkurranse?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg