Skriv ned drømmene dine

I en ganske lang stund nå har jeg skrevet ned drømmene mine. Fikk tipset av en kompis, og det er faktisk veldig morsomt. Man drømmer jo så utrolig mye rart. Masse som har sammenheng med virkeligheten men som alikavel er vridd om til helt rare situasjoner. Drømmer har jeg alltid syns er veldig interessant og elsker å høre andres drømmer. Man drømmer jo hver natt, men glemmer jo opptil 90% av dem. Man husker mest rett etter man har våknet etter en drøm, og det er da jeg famler frem mobilen, skriver ned stikkord av det jeg husker, og sover videre. Om morgenen er det utrolig gøy å lese gjennom dem.

Jeg tenkte å dele noen av drømmene mine med dere i dette innlegget, selvom det føles ganske rart og privat, men jeg håper det inspirerer noen andre til å begynne å skrive ned drømmene sine. Dette blir en veldig kort oppsummering av noen få.

Jeg levde med noen venner i en verden under bakken. Det var store snegler utenfor metallveggene som var farlige. De klarte å få seg inn gjennom veggene, så jeg måtte hoppe gjennom et hull i en stor globus som var verdens midtpunkt for å falle ned til mange etasjer under bakken. Det var snegler utenfor der også.

Det var påskeaften og jeg spiste middag hos en annen familie. De stengte alle dørene til stuen og tvang meg til å synge påskesanger i flere timer (finnes det påskesanger??? Hahaha) Jeg klarte til slutt å komme meg ut av stuen og inn i en annen stor stue med vinduer som vegger. Opp av en søppelkasse midt i stuen kom det flere venner av meg, og vi ringte brannmenn som fikk oss ut av bygningen, og jeg møtte flere kjente på vei ut av huset. Utenfor huset satt flere av vennene mine i fjellsiden og de hadde på seg klærne mine.

Jeg var tvunget til å gå på en skole med 90-talls pc-er hvor oppdraget til skolen var å få elevene til å puste inn i store maskiner fordi de trodde at verden trengte mer oksygen. Men jeg visste at man pustet ut karbondioksid så det ville ikke funke. Derfor prøvde jeg å rømme ut av skolebygget, men det var vanskelig fordi jeg måtte hente noe på et rom som eksploderte hvis jeg gikk inn. Plutselig visste jeg at jeg drømte og bestemte meg for å våkne. Jeg våknet sammen med kjæresten i det huset jeg bodde i før og ble følgt ut av Kristin fra Paradise for noen sesonger siden. Så ga hun oss skjerfene til søsteren min og sendte oss hjem i mørket. 


Jeg var en av Kardashian søstrene også skulle vi ha photoshoot. Men lyset ble dårlig før vi rakk det 🙁

Verden holdt på å gå tom før mat og alle var mye tynnere enn vanlig. Ingen hadde hus og det var om å gjøre å få sengeplass på IKEA som hadde blitt til ett stort rom med bare etasjesenger på mange etasjer. Flere voksne ble syke. Pappa kjørte ut på Askøy med broren min og meg. Da vi skulle fylle bensin, kom ikke pappa inn igjen i bilen. Da jeg gikk ut for å skjekke hvorfor, var han også blitt syk og stod slapt med hodet inntil bilen og nevnte navnet på et sykehus jeg måtte kjøre han til. Men jeg hadde ikke lappen og visste ikke hvor sykehuset lå og det gjorde ikke han heller.

Jeg bodde i en by hvor en gigantisk flodbølge av søppel kom rennende inn over byen og alle døde.

Kjæresten min var utro med en jente i en varebil. Jeg var hun jenten samtidig som jeg var meg selv, og ble sykt såret over hvor lett det var å forføre han. Da jeg var meg selv igjen slo jeg opp med han og han brydde seg ikke (Hahaha, sånne drømmer er verst. Blir jo helt hjerteknust når jeg våkner!)

Shortsen er fra junkyard, og den er jo helt nydelig. Føles som en drøm og ser ut som en! Kan kjøpes her / sponset

Så dette var litt av noen få drømmer jeg har hatt i det siste. Skriv gjerne noen drømmer du husker i kommentarfeltet slik at jeg kan lese! 

11 kommentarer
    1. Haha, så artig 😀
      Hvordan blir du sponset av junkyard? Kontatet de deg, eller har du sendt mail eller noe selv til dem? 🙂

    2. Jeg drømte en gang at jeg var ute i hagen, plutselig kom det en drage som jagde meg rundt huset 40 ganger og skulle drepe meg med ilden XD

    3. Jeg drømte en gang når jeg var 5 år at jeg ble spist i en sandwitch (mellom to brød med ketchup) av to kjemper, haha.

    4. Jeg drømte en gang når jeg var 5 år at jeg ble spist i en sandwitch (mellom to brød med ketchup) av to kjemper, haha.

    5. Bruker du extencions? Avogtil har du kjempe kort hår mens noen ganger har du plutselig langt, så det vil si at du bruker falskt hår bare sånn avogtil?

    6. Eg drømte ein gong at eg gjekk inn og ut av badet heile tida. På badet var der ein togstasjon, og kvar gong eg kom inn var der ein ny person av mine næraste som slengte seg (naken) foran det komande toget og tok sjølvmord. Det var ganske ekkelt!

    7. JEG HAR HATT NESTEN SAMME DRØM SOM DEN SISTE!! Kjæresten min skulle i fengsel også ble han satt i en varebil og ble sikkelig godt kjent med en jente som var inni der også og var utro. Ble jo heelt knust, hahahaha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg