Klar for sommeren med reiseradio

Jeg er fortsatt optimistisk på at sommeren er rett rundt hjørnet og at været snart snur til det bedre. En og annen gang i vår har det dukket opp dager med fint vær, og da spretter jeg opp av sofaen slik som resten av Bergen. Da blir det alltid grilling, byn, parken eller stranden. Og det blir nesten alltid styr når noen må ta ansvaret for å ta med musikk. Neste gang melder jeg meg frivillig, for nå har jeg fått meg en ny, fin reiseradio som heter Tiny Audio Polka. Den har et praktisk håndtak, er bra i størrelsen og har god lydkvalitet. Rett og slett perfekt å dra med seg hvor som helst. Den tar seg også bra ut på soverommet eller baderomshyllen. Jeg bestilte min i hvit/grå men den finnes også blå/lyseblå og rosa/lilla pastellfarger. 

Radioen har oppladbart batteri og FM/DAB + vekkerklokke med alarm og slumrefunksjon.

Polka kan blandt annet kjøpes hos Euronics nettbutikk. Link her.

Har dere musikkannlegget klart for sommeren? 🙂

1 kommentar
    1. Kjempe fin blogg! kan en blogger være et godt forbilde? hva er en god blogg? Sjekk ut det siste innlegget mitt om du vil!:) kos deg masse videre i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg