Posters fra Desenio

// Innlegg i samarbeid med Desenio.se

Jeg elsker interiør og alt som kan få rommet mitt til å se finere ut. Så jeg er utrolig glad jeg fant denne siden som heter Desenio.se. De har et utrolig bredt og fint utvalgt av posters til overaskende lavere priser. De har alle salgs mulige motiver. Fashion, sitater, dyr, kunst, insekter og portretter. Har veldig lyst til å fylle opp veggene og hyllene mine med disse bildene. Har funnet sååå mange som hadde passet helt perfekt på rommet mitt, så det vil nok bli klikket en del hjem til meg snart. Eneste problemet er å velge ut de jeg liker best. Alle er jo så unike og fine. Gleder meg masse til å dekorere med dem i hvertfall!

Desenio åpner snart for Norge og hvis dere registrerer dere her, vil dere få mail når de selger til Norge. Dere blir også automatisk med i trekningen om et gavekort på 500kr.

Fine, ikke sant? Kan garantere dere at dere vil finne noe som faller i smak om dere tar en titt innom siden deres!

8 kommentarer

Siste innlegg