Svartelistet + ny baby fra Malene Birger

I dag tok jeg en tidlig langhelg ettersom jeg ble sendt hjem av læreren for å bytte klær. Var nemlig søkkvåt etter å ha blitt dynket av russen som jeg tydeligvis må passe meg for fremover :))) Ble hentet i storefri, så er pittelitt nervøs for mai for å si det sånn. Seff hadde jeg på meg en ny, hvit topp fra Nelly uten bh under, hahah, perfekt timing Leandra! Menmen, vi overlever.

Over til noe annet! Den hvite toppen var ikke det eneste jeg bestilte fra Nelly. Jeg har også endelig kjøpt meg en stor skoleveske! Egentlig en veske jeg kan bruke til alt annet også. Stranden i sommer, overnatting, alt. Den er fra Malene Birger, og den har perfekt størrelse og nyyydelig design. Uansett holdt sekken min på å falle fra hverandre, så det var about time jeg oppgraderte. Er den ikke fin?


Kan kjøpes her.

Noen andre som er svartelistet av russen?

4 kommentarer
    1. Så fin veske! 🙂 På skolen min er det bare de som er populære som blir svartelistet eller rødlistet av russen, man blir på en måte påminnet om hvem som er noe og hvem som ikke er noe, så er personlig ikke så fan av denne tiden, haha. Men kanskje bare på min skole det fungerer sånn:)

    2. Ca hvor høyt snitt er det for å komme inn på studiespesialisering på tertnes?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg