Dagens skolelunsj til mattetentamen

Heihei! Nå vil jeg bare komme med et kjapt innlegg før en utslitt blogger tar kvelden her. Mattetentamen i dag gikk ganske bra, meeen du tror ikke jeg presterte å møte opp to timer for tidlig? TREDJE gang det skjer med meg dette halvåret. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan være den eneste som aldri får med meg sånne beskjeder? Menmen, da fikk jeg jo litt mer øvingstid, noe som faktisk kom til nytte! Så litt positivt var jo det, men to timer lengre i sengen hadde ikke vært å forakte det heller. Hahah, huffameg, matte fra 08.00 til 15.00…  er jeg klar for søvn altså. Men først tenkte jeg å vise dere skolelunsjen min til tentamen i dag. 


– salat med reker // oppkuttede jordbær –

Jeg stelte det i stand dagen før slik at jeg hadde god tid om morgenen. Alt jeg gjorde var å tilsette avokadobiter og rekene i salaten om morgenen slik at de skulle være mer fersk.

God natt, skatter. VI snakkes snart!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg