White from top to toe

Heisann, alle fine ♥ I går var jeg ute og endte opp med å bruke litt mer penger enn planlagt. Jeg fikk unnagjort litt sommershopping da, så nå bør sommeren virkelig komme snart. Den er kraftig bak skjema, spør du meg! Anyway, jeg kjøpte blandt annet disse plaggene under og brukte med dem om kvelden da jeg var med noen venner. Ble helt forelsket i buksen, den blir nok kjempe fin når jeg får litt brunere hud.


Bukse og bralette // BIKBOK. Topp // H&M

I dag skal jeg bare slappe av og i tretiden skal vi besøke min søster, Rebecca og kjæresten på kaffebesøk. Det blir koshliii. Jeg er en sånn person som faktisk liker å gjøre ting med familien. Familiebesøk osv. Love it, hahah. Her er forresten noen bilder fra forrige helg da vi fetteren min, Mats og jeg besøkte Rebecca, lagde boller, pizza og så film


Hva skal dere gjøre i dag?

14 kommentarer
    1. Ååh, så utrolig pen du er! Hvite bukser er jo bare nydelig! har en selv, og man blir virkelig forelsket i den!
      Håper du kan sjekke ut bloggen vår;)

    2. Skal være med bestevenninna mi. Vi sitter og gleder oss til besøk fra Bergen neste uke. Skikkelig fine klær de passet deg<3

    3. Du er så vakker Lea!! Jeg ser opp til deg, og du er virkelig min inspirasjon.
      Lurer på om du kunne laget flere innlegg om kosthold. F.eks. dine (sunne) lunsj ideer, og om hva du spiser gjennom en hel dag.

    4. Hei! Du er en sykt stor inspirasjon! Hvor ofte trener du? Og hva spiser du de dagene du trener?

    5. Hei! Vi er 2 jenter som skriver en bachelor oppgave om blogging, og trenger sårt 250 svar på vår spørreundersøkelse. Om du hadde hatt mulighet til å poste den her på bloggen for oss ville det vært utrolig snilt!! 🙂 eller eventuelt om noen ser den her i kommentarfeltet og har lyst til å ta den 🙂 TUSEN takk! https://bino.qualtrics.com/jfe/form/SV_2tok8fuq0gpLtw9

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg